.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
من، حزب دارم، پس هستم!
محمد رضا شوق الشعراء
من، حزب دارم، پس هستم!

یک کسی، کروبی را از خواب بیدار کند! فاتحه ای برای اصلاحاتی که پرچمدارش کروبی است!

من، حزب دارم، پس هستم! پرچمدار وحدت و پرچمدار اصلاحات «من» هستم!

مهدی کروبی، رئیس مجلس ششم، که در اواخر دوران ریاست جمهوری خاتمی، از جانب گروههای دوم خردادی به «شیخ اصلاحات» ملقب شد، و در انتخابات ریاست جمهوری وعده هر ایرانی پنجاه هزار تومان را داد، و بعد از شکست در انتخابات ریاست جمهوری، با دست «خالی» و بدون « ثروت!» حزب و روزنامه «پر هزینه» اعتماد ملی را تاسیس و راه اندازی نمود، و خود، دبیر کل حزب «خود» گشت؛  در مراسم اختتامیه پنجمین گردهمایی و نشست دبیران استانی حزب اعتماد ملی، که با دعوت و هزینه حزب اعتماد ملی، در موسسه فرهنگی ایراندوخت تهران برگزار شد، در میان تشویق دبیران شهرستانی حزب، خود را بارها و بارها «من» نامید، و به «خویش» لقب پرچمدار اصلاحات را داد و «پرچم» اصلاحات را بر بالای دست برد، و بارها با ساده انگاری و خوش باوری، در میان «خواب» و «بیداری» و غریو و هیاهوی دبیران شعب حزب فریاد زد: پرچمدار وحدت! و پرچمدار اصلاحات «من» هستم، و البته یکی از حاضران یواشکی گفت زرشک، که کروبی متوجه نشد!

دبیر کل حزب اعتماد ملی که از سخنان «تند» رئیس جمهور بدجوری ناراحت بود، با کنایه گفت:« مي‌گويند در ماه رمضان يك آقاي متديني در خوزستان نيمه‌هاي شب بين خواب و بيداري، امام زمان (عج) را ديده و ايشان به اين فرد گفته‌اند‌ من براي فلاني دعا مي‌كنم تا در انتخابات پيروز شود، تو هم براي او دعا كن، و اين در حاليست كه آن فرد مطرح كرده من تا الان اسم فلاني را نشنيده بودم. معلوم است كسي كه امام زمان(عج) اسمش را به مردم ياد مي‌دهد و يك فرد مادرمرده حتي اسم او را هم نمي‌داند، احتياج به حزب ندارد. »

دبیر کل حزب اعتماد ملی، خطاب به كساني امثال «احمدی نژاد» كه ديدگاه مثبتي نسبت به احزاب ندارند، گفت: «شما به حزب احتياج نداريد؛ اما ما چه كنيم كه به تفكر امامي معتقد هستيم كه فرموده است « ميزان راي مردم است»؛ لذا ما به حزب نياز داريم و معتقديم در نظامي كه رهبر آن در وهله‌ اول حزب را پذيرفته و در قانون اساسي آن تحزب مورد تاكيد قرار گرفته است، ‌بايد به اين فرهنگ دامن زد. »

دبیر کل حزب اعتماد ملی، در ادامه صحبت هایش، به رئیس جمهور اخظار داد و گفت: «شما مسوول اجرايي يك دولت هستيد. اگر حزبي سوءاستفاده‌گر است بگوييد. اما اين‌كه به جان احزاب بيفتيم، اين كار قطعا موجب مي‌شود نيروها زده شده و فعال برخورد نكنند و حوادث تلخي براي كشور پيش بيايد؛ البته ملت ايران را كه من مي‌شناسم، قطعا با اين حرف‌ها تحريك مي‌شوند و براي حضور در صحنه مصمم‌تر خواهند شد و اين پيش‌بيني من از آينده است. »

کروبی! دبیر کل حزب اعتماد ملی، خطاب به رئیس جمهور گفت: «تو برادر! سال 88 حتما به ميدان بيا تا آن‌جا ببيني چه‌طور مردم به تو جواب مي‌دهند كه حزب مي‌خواهند يا نمي‌خواهند؟ حتما هم بيا تا جوابت را بگيري! »

دبیر کل حزب اعتماد ملی در جواب رئیس جمهور که گفته بود یک ریال به احزاب باج نداده و نمی دهم گفت:  «اگر حزبي، باج و رانت بخواهد و قصد سوءاستفاده داشته باشد، كاملا بجاست كه دولت با آن برخورد كند؛ اما يك فعاليت حزبي سالم حق مردم است. »

کروبی بدون آنکه به هزینه ها و منابع تامین مالی حزب و روزنامه اعتماد ملی اشاره کند، در حالیکه نشسته بود گفت: «ما ايستاده‌ايم، و فعاليت‌هاي حزبي خود را با جديت پي‌گيري مي‌كنيم و حزب‌مان هم رانت‌خوار و سوءاستفاده‌كن نيست. ما نه از كسي باج مي‌خواهيم، و نه به كسي باج مي‌دهيم. ما يك حزب مستقل هستيم،  و دوباره فریاد زد:« پرچمدار وحدت و پرچمدار اصلاحات «من» هستم. »

و تهدید کرد: «من» امروز هنوز هم حريم‌ها را خيلي حفظ مي‌كنم و چيزي نمي‌گويم، اما اگر بخواهم حرف‌هايي كه تبعات دارد بزنم، قطعا مردم آن زمان است كه متوجه مي‌شوند ما چگونه بي‌جهت هرچه داشتيم از دست داديم. »

کروبی دبیر کل حرب اعتماد ملی، برای اینکه دبیران شهرستانی حزب خوب متوجه بشوند، باز تکرار کرد:« «من!» پرچمدار وحدت و اصلاحات هستم، و بعد گفت: «من» حاضرم از رحلت امام خميني در سال 68 بنشينيم و بررسي كنيم تا معلوم شود اصلاحاتي كيست؟! امروز هم كسي كه بيشتر از همه به دنبال وحدت مي‌رود «من هستم». كسي كه بايد در روزنامه‌اش بنويسند، مصاحبه كند، نامه بنويسد، با مراجع و افراد مختلف از چپ و راست رايزني و صحبت كند، «من هستم».

دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: «به خدا! ما درون جبهه‌ اصلاحات با هيچ‌كس هيچ اختلافي نداريم. دليلش هم آن است كه همه مي‌دانند اختلاف بر سر سفره‌اي است كه در آن گوشت و مرغ و ماهي باشد. سر سفره خالي كه كسي با كسي دعوا نمي‌كند. امروز هم ما چيزي نداريم كه بخواهيم بر سر آن دعوا كنيم. »

در دوران اصلاحات هم زماني اختلاف به وجود آمد كه پيروز شديم، زماني كه قدرت وجود داشته باشد اختلافات به وجود مي‌آيد. امروز هم هيچ اختلافي نيست و همه در كنار هم هستيم. تنها عده‌ قليلي كه سرنوشت اصلاحات را به اين‌جا كشيده‌اند، با يك رنگ ديگر امروز به ميدان آمده و مي‌خواهند كلاه جديدي بر سر ما بگذارند.

يقين دارم كساني كه امروز از الفت و ائتلاف دم مي‌زنند، به مجرد اين كه ما در انتخابات پيروز شويم دوباره كارهاي گذشته‌ خود را شروع مي‌كنند و هيچ عقلي هم نمي‌گويد اين مسير را دوباره طي كنيم.

دبیرکل حزب اعتماد ملی، بدون توجه لبخند ها و صحبت های درگوشی گفت: «ما هيچ اختلافي نداريم. تنها به دليل اختلاف سليقه‌اي كه داريم، يك مرزبندي با برخي گروه‌ها داريم. هرچند كه اكثريت ليست‌هاي انتخاباتي‌مان هم يكي خواهد بود. شما مگر ائتلاف نمي‌خواهيد؟ «من» قول مي‌دهم كه 80 درصد از فهرست انتخاباتي‌مان يكي باشد. »

و کروبی گفت:«من» با اصلاحاتي‌ها هيچ مشكلي ندارم و مشكل «من» تنها با همان عده قليلي است كه آن بلاها را بر سرمان آوردند. براي صلاحيت‌ها هم هر كاري از دستم برآيد از خواهش و تمنا و رايزني خواهم كرد. ما هيچ‌كس را تخريب نمي‌كنيم؛ اما بدانيد اگر مرزبندي نكنيم و حزبي برخورد نكنيم به جايي نمي‌رسيم.

و کروبی گفت:  برخي به دنبال اين هستند كه عده‌اي بدوند و استفاده‌هايش را آن‌ها ببرند. «من» ديگر براي ديگران حمالي نمي‌كنم. اگر بالاي دار هم بروم ديگر براي چيزي كار نمي‌كنم كه به آن اعتقاد ندارم.


سر سفره خالی که کسی با کسی دعوا نمی کند! امروز هم ما چیزی نداریم که بخواهیم بر سر آن دعوا کنیم!
من، دیگر برای دیگران حمالی نمی کنم
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.937 seconds.